Vad händer?

Med världen? Förstår inte.. Hur så mycket onda saker kan hända. Jag tror på en god Gud, håller fast vid Honom, annars skulle jag inte orka med dehär. 

Om jag nångång i livet får slut på saker att göra så ska jag starta en tidning. En tidning med goda nyheter. Allt bra som händer ska va med, allt ont som händer skrivs det redan så mycket om, men de goda nyheterna glöms bort alldeles för ofta. Det händer säkert en massa bra saker, som vi aldrig får höra talas om :o 

Nu ska jag försöka plugga :) Fysik.. Jobbigt med alla formler, men det här ska nog gå bra, provet är ju inte förrän imorgon ;) och jag har iiiingen rätt att klaga!

Önskar dig som läser detta tillräckligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0